Porada praktyczna nie dla wielbłądów: pijcie wodę. Woodstocki, Jarociny, Openery. Festiwale muzyczne – jak to festiwale muzyczne: sex, drugs, and rock’n’roll, a o odwodnienie organizmu też nie trudno. Kampanie uczą i przestrzegają – „młodzieży! pijcie wodę”. Przekona nas o tym Alicja, ze swoją nieomylną logiką. Spot kampanii Drug Awarness przenosi widzów do jej łazienki gdzie dokonuje porannej toalety. Tło stanowi nastrojowa muzyka, a nastolatka opowiada o problemach z akceptacją swojego ciała. Problem jest poważny – Alicja posiada najprawdziwszy, wielbłądzi garb. Powodzenia u chłopaków nie ma. Za to w okresie letnich festiwali wystarczy, że napije się w domu i nie potrzebuje napojów przez całe lato. To jest człowiek-wielbłąd. Ty nie jesteś człowiekiem-wielbłądem. Pij więc dużo wody w tym sezonie festiwalowym – oto przesłanie kampanii. Błyskotliwe niczym fotostory w kolorowym tygodniku dla nieletnich.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat