Dzisiaj w hipermarketach Tesco rozpoczyna się kampania informacyjna dotycząca rodzin zastępczych. Akcja organizowana jest wraz z Fundacją Happy Kids w ramach projektu Tesco Dzieciom z okazji przypadającego na 30 maja Dnia Rodzicielstwa Zastępczego.
Kampanię wspierają działania reklamowe w internecie. W ramach kampanii klienci Tesco zobaczą na ekranach przy kasach film informujący o tym, gdzie znaleźć informacje, jak zostać rodziną zastępczą. W wewnętrznym radiowęźle Tesco będzie także nadawany spot informujący o tym, że tysiące dzieci w Polsce nie ma rodziców, oraz jak w prosty sposób to rozwiązać.
Kampania potrwa do końca roku. Film reklamowy przygotowała agencja We Can.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary