Dzisiaj w hipermarketach Tesco rozpoczyna się kampania informacyjna dotycząca rodzin zastępczych. Akcja organizowana jest wraz z Fundacją Happy Kids w ramach projektu Tesco Dzieciom z okazji przypadającego na 30 maja Dnia Rodzicielstwa Zastępczego.
Kampanię wspierają działania reklamowe w internecie. W ramach kampanii klienci Tesco zobaczą na ekranach przy kasach film informujący o tym, gdzie znaleźć informacje, jak zostać rodziną zastępczą. W wewnętrznym radiowęźle Tesco będzie także nadawany spot informujący o tym, że tysiące dzieci w Polsce nie ma rodziców, oraz jak w prosty sposób to rozwiązać.
Kampania potrwa do końca roku. Film reklamowy przygotowała agencja We Can.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli