Dzisiaj w hipermarketach Tesco rozpoczyna się kampania informacyjna dotycząca rodzin zastępczych. Akcja organizowana jest wraz z Fundacją Happy Kids w ramach projektu Tesco Dzieciom z okazji przypadającego na 30 maja Dnia Rodzicielstwa Zastępczego.
Kampanię wspierają działania reklamowe w internecie. W ramach kampanii klienci Tesco zobaczą na ekranach przy kasach film informujący o tym, gdzie znaleźć informacje, jak zostać rodziną zastępczą. W wewnętrznym radiowęźle Tesco będzie także nadawany spot informujący o tym, że tysiące dzieci w Polsce nie ma rodziców, oraz jak w prosty sposób to rozwiązać.
Kampania potrwa do końca roku. Film reklamowy przygotowała agencja We Can.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku