Dzisiaj w hipermarketach Tesco rozpoczyna się kampania informacyjna dotycząca rodzin zastępczych. Akcja organizowana jest wraz z Fundacją Happy Kids w ramach projektu Tesco Dzieciom z okazji przypadającego na 30 maja Dnia Rodzicielstwa Zastępczego.
Kampanię wspierają działania reklamowe w internecie. W ramach kampanii klienci Tesco zobaczą na ekranach przy kasach film informujący o tym, gdzie znaleźć informacje, jak zostać rodziną zastępczą. W wewnętrznym radiowęźle Tesco będzie także nadawany spot informujący o tym, że tysiące dzieci w Polsce nie ma rodziców, oraz jak w prosty sposób to rozwiązać.
Kampania potrwa do końca roku. Film reklamowy przygotowała agencja We Can.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO