Alpen Gold, Bella, Cif, Colgate, Dove, Duracell, Flora pro.activ, Jacobs, Kamis, Milka, Prince Polo, Złoty Orzech.
O ile promowanie dobrych, a na pewno znanych, marek jest społecznie użyteczne, o tyle można tę kampanię nazwać społeczną.
Niektóre media twierdzą, że jest to kampania społeczno-edukacyjna – ciekawe, czy konsumenci czują się wyedukowani? I czy świat po tej kampanii zmienia się na lepsze? Zapewne świat producentów tak.
zobacz także
-
15.09.2023Opinie
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023Opinie
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023Opinie
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023Opinie
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023Opinie
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022Opinie
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?