Podczas Gali w Pradze 9 grudnia br. agencja Hill and Knowlton Poland otrzymała nagrodę European Exellence Award za najlepszą europejską kampanię edukacyjną nt. stwardnienia rozsianego „Mam SM” (kategoria Health).
Nagrody European Excellence Awards przyznawane pod patronatem „Communication Director Magazine” mają na celu wyróżnienie wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. W tym roku do konkursu zgłoszono 1450 kampanii.
– Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak prestiżowej nagrody. To już nasza druga kampania wyróżniona przez to gremium. W 2008 roku zdobyliśmy nagrodę za kampanię „Mam Haka Na Raka” – powiedziała Agnieszka Dziedzic, Prezes Zarządu Hill & Knowlton Poland.
Celem kampanii „Mam SM” jest uświadamianie, czym jest stwardnienie rozsiane (SM). Za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w internecie (www.MamSM.pl) zwraca uwagę na problem, który dotyka 40 tys. osób w Polsce, często nagle i niespodziewanie u progu wejścia w dorosłe życie.
To pierwsza w Polsce i na świecie symulacja objawów stwardnienia rozsianego.
Kampania „Mam SM” otrzymała także wyróżnienie w tegorocznym konkursie Złote Spinacze w kategorii Kampania Edukacyjna oraz specjalne podziękowanie „Serca Serc” od Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego za wkład włożony w zmianę postrzegania osób chorych na stwardnienie rozsiane.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany