Podczas Gali w Pradze 9 grudnia br. agencja Hill and Knowlton Poland otrzymała nagrodę European Exellence Award za najlepszą europejską kampanię edukacyjną nt. stwardnienia rozsianego „Mam SM” (kategoria Health).
Nagrody European Excellence Awards przyznawane pod patronatem „Communication Director Magazine” mają na celu wyróżnienie wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. W tym roku do konkursu zgłoszono 1450 kampanii.
– Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak prestiżowej nagrody. To już nasza druga kampania wyróżniona przez to gremium. W 2008 roku zdobyliśmy nagrodę za kampanię „Mam Haka Na Raka” – powiedziała Agnieszka Dziedzic, Prezes Zarządu Hill & Knowlton Poland.
Celem kampanii „Mam SM” jest uświadamianie, czym jest stwardnienie rozsiane (SM). Za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w internecie (www.MamSM.pl) zwraca uwagę na problem, który dotyka 40 tys. osób w Polsce, często nagle i niespodziewanie u progu wejścia w dorosłe życie.
To pierwsza w Polsce i na świecie symulacja objawów stwardnienia rozsianego.
Kampania „Mam SM” otrzymała także wyróżnienie w tegorocznym konkursie Złote Spinacze w kategorii Kampania Edukacyjna oraz specjalne podziękowanie „Serca Serc” od Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego za wkład włożony w zmianę postrzegania osób chorych na stwardnienie rozsiane.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów