Firma Avon prowadzi kampanię „Nie tylko siniaki robią z ciebie ofiarę“ mająca na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na temat przemocy domowej wobec kobiet. Jest to pierwsza odsłona programu, który zwraca uwagę na często spotykaną formę krzywdzenia kobiet – przemoc psychiczną, której ofiarami pada prawie 31% kobiet*.
Reklamy kampanii pojawią się w prasie i na outdoorze, film reklamowy emitowany będzie na portalach internetowych w drugiej połowie listopada.
– „Swój udział w kampanii przeciwko przemocy „Nie tylko siniaki robią z ciebie ofiarę“ traktuję jako coś bardzo naturalnego. Oto jedna kobieta wspiera kolejną: nigdy nie przymyka oczu na to, co złego dzieje się w życiu jej przyjaciółki, matki, siostry. Od chwili, gdy parę miesięcy temu założyłam na rękę bransoletkę – symbol kampanii – nie rozstaję się z nią ani przez moment. Traktuję ją jako swego rodzaju memento i przesłanie, że to, co łączy kobiety, to bycie kobietą” – tłumaczy ambasadorka kampanii dziennikarka Małgorzata Domagalik.
Fundusze na realizację kampanii pochodzą ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności, który odwołuje się do jedności kobiet w tym temacie na całym świecie: bransoletki i naszyjnika „Powiedz STOP przemocy“. Produkty są do nabycia u każdej Konsultantki Avonu w cenie 10 zł. Całkowity zysk z ich sprzedaży jest przekazywany na budowanie, wraz z partnerem kampanii Fundacją Feminoteka, lokalnych koalicji do walki z przemocą. Do tej pory Avon na ten cel zebrał i przekazał 220.000 złotych. Fundusze pozwoliły na przeprowadzenie debat, warsztatów z samoobrony i asertywności WenDo, szkoleń „ Poznaj swoje prawa”, wydanie newslettera informacyjnego dla kobiet.
Od 25 listopada, w ramach inauguracji Międzynarodowej Kampanii „16 Dni Działań Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet”, zostanie uruchomiony specjalny numer, pod którym ofiary uzyskają pomoc psychologiczną i prawną.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób