logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  07.04.2012

Kamasutra dla seniorów

Your browser does not support the video tag.


Starsi ludzie w miłosnych pozycjach z Kamasutry, w tle głośna muzyka. Szokujące? Organizacja Safersex4seniors.org apeluje do najstarszych mieszkańców Florydy o używanie prezerwatyw.

Video błyskawicznie rozprzestrzenia się w internecie. Zamieszczone w serwisie Youtube.com na początku kwietnia, do dziś obejrzano blisko milion razy. Akcję kierowaną do aktywnych seksualnie osób starszych wyjaśnia hasło pojawiające się w końcowej części spotu: "In Florida alone STDs [Sexually Transmitted Diseases] have risen 71%. While there are many ways to do it. There’s only one way to do it safely. Use a condom" (Na Florydzie wśród seniorów liczba chorób przenoszonych drogą płciową wzrosła o 71%. Jest wiele sposobów jak to robić. Ale tylko jeden bezpieczny. Używaj prezerwatyw). Widzowie odsyłani są na główną stronę projektu safesex4seniors.org, na której oprócz porad dotyczących bezpiecznego seksu, użytkownicy mogą zadawać ekspertom pytania na temat współżycia.

Tytuł kampanii: „Kamasutra” nawiązuje do znanego traktatu indyjskiego poświęconego seksualności i zachowaniom seksualnym. Zalecenie używania prezerwatywy w tym kontekście staje się współczesnym uzupełnieniem traktatu. 

Amerykańskie Centrum Kontrolowania i Zapobiegania Chorobom (U.S. Centers for Disease Control and Prevention) zanotowało w ciągu minionych 5 lat znaczny wzrost chorób przenoszonych drogą płciową w grupie wiekowej 45+. Wyraźnie więcej jest zachorowań m.in. na syfilis, a liczba osób zakażonych wirusem HIV prawie się podwoiła. Z badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Indiana wynika, że spośród różnych grup wiekowych, najrzadziej z prezerwatyw korzystają właśnie osoby w wieku 45+.

Spot przygotował nowojorski oddział agencji DDB.
Adam Kolasa

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kamasutra
Czas:
2012.4.3
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
SaferSex4Seniors.org
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB (NY)
Adresaci:
Mieszkańcy Florydy - seniorzy
Hasło kampani:
In Florida alone STDs [Sexually Transmitted Diseases] have risen 71%. While there are many ways to do it. There’s only one way to do it safely. Use a condom " (Na Florydzie wśród seniorów liczba chorób przenoszonych drogą płciową wzrosła o 71%. Jest wiele sposobów jak to robić. Ale tylko jeden bezpieczny. Używaj prezerwatywy.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek