Rozpoczęła się outdoorowa kampania Tatrzańskiego Parku Narodowego "Szanuj przyrodę". Jej celem jest kształtowanie pożądanych zachowań turystów w parku narodowym, zwłaszcza w przypadku kontaktu z dzikimi zwierzętami.
Na billboardach eksponowanych w miastach na terenie całej Polski pokazano sztuczne odpowiedniki niedźwiedzia, kozicy i sowy. Karykaturalność obrazu i czarny humor mają wzbudzić u odbiorców wstyd i refleksję nad własnym zachowaniem w kontakcie z przyrodą.
W Parku odbywać się też będą okolicznościowe happeningi polegające na budowie repliki parku z plastikowym trawnikiem i sztucznymi eksponatami zwierząt. Każdy eksponat jest podpisany w taki sposób, jakby zwierzęta i przyroda przestały istnieć na skutek działalności człowieka; na przykład: „Kozica – Rupicapra rupicapra – bardzo miły ssak zamieszkujący wysokie góry. Obecnie zaniknął zupełnie, bo ludzkie istoty nie mogły się powstrzymać przed ciągłym dokarmianiem, płoszeniem i krzyczeniem”. Grupa animatorów przebrana za białe misie urządza demonstracje dookoła instalacji. Trzymają w rękach transparenty z hasłami „Pojutrze i po futrze. Szanuj przyrodę.”
Innym elementem kampanii jest koncepcja gry planszowej, będącej elementem programu edukacyjnego w szkołach podstawowych. Gra ma na celu naukę najmłodszych turystów pożądanych zachowań na terenie parku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom