Marka wody Jurajska rozpoczęła kampanię Zdrowie po Dzwonku. Firma przyznawać będzie Certyfikaty Zdrowego Sklepiku szkołom, które skutecznie realizują promocję zdrowego żywienia dzieci i przestrzegają zasad ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia – w sklepikach w tych szkołach nie prowadzi się niezdrowych produktów. Akcja powstała w nawiązaniu do nowelizacji Ministra Zdrowia o bezpieczeństwie żywności i żywienia w szkołach.
Aby zdobyć Certyfikat Zdrowego Sklepiku szkoła musi zostać zgłoszona (lub wysłać zgłoszenie samodzielnie) poprzez formularz na stronie kampanii: www.zdrowiepodzwonku.pl. Twarzą kampanii jest Jurko Superbohater i Minerałki, który na fanpage’u akcji: Zdrowie po Dzwonku radzi rodzicom, na co zwracać uwagę, wybierając produkty dla dzieci i przygotowując dla nich posiłki.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Kobold Public Relations.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy