Marka wody Jurajska rozpoczęła kampanię Zdrowie po Dzwonku. Firma przyznawać będzie Certyfikaty Zdrowego Sklepiku szkołom, które skutecznie realizują promocję zdrowego żywienia dzieci i przestrzegają zasad ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia – w sklepikach w tych szkołach nie prowadzi się niezdrowych produktów. Akcja powstała w nawiązaniu do nowelizacji Ministra Zdrowia o bezpieczeństwie żywności i żywienia w szkołach.
Aby zdobyć Certyfikat Zdrowego Sklepiku szkoła musi zostać zgłoszona (lub wysłać zgłoszenie samodzielnie) poprzez formularz na stronie kampanii: www.zdrowiepodzwonku.pl. Twarzą kampanii jest Jurko Superbohater i Minerałki, który na fanpage’u akcji: Zdrowie po Dzwonku radzi rodzicom, na co zwracać uwagę, wybierając produkty dla dzieci i przygotowując dla nich posiłki.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Kobold Public Relations.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”