logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.07.2013

Jones Lang LaSalle gra w siatkówkę



1 sierpnia, w czwartek, w warszawskim klubie La Playa Music Bar (Wybrzeże Helskie 1/5), firmy z branży nieruchomości komercyjnych zmierzą się ze sobą w corocznym Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej. To czwarta edycja wydarzenia organizowanego przez Jones Lang LaSalle. Całkowity dochód z imprezy zostanie przekazany na fundację „Nasze Dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych.

W turnieju wezmą udział 24 drużyny z wiodących firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, takich jak: BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Deloitte, DTZ, ECE Polska, ECI Group, Ghelamco, Grupa Capital Park, Hochtief Development Poland, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Neinver, MGPA, MLP Group, Panattoni Europe, Portico Investments, Prologis, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit oraz Warbud.

Wieczorem pracownicy wszystkich firm zaangażowanych w rozgrywki spotkają się na imprezie plenerowej, której rozpoczęcie planowane jest na 18:00.

Organizatorzy zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w wydarzeniu i kibicowaniu drużynom. Impreza rozpoczyna się o godz. 10.00 (rejestracja), rozgrywki ruszają o 11.00. Wstęp na turniej jest wolny dla wszystkich chętnych. Dla wygody gości z dziećmi przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia zorganizuje różne atrakcje dla najmłodszych, takie jak m.in. wioska piracka.

Sponsorami tegorocznej edycji turnieju są firmy: Agencja Plastica, Balmain Asset Management, Copy General, Daunpol, F1Karting, Grycan, Helios, Hilton Gdańsk, Holmes Place, IQ Production, MLP Group, Mielżyński Wine Spirits Specialties, Nestle, Pleasure & Spa, Przedszkola Pomarańczowa Ciuchcia, Prologis, SEGRO, Stewart Title Limited, Radisson Blu, Super-Pharm, Teatr Capitol, The Westin Warsaw oraz Zumba Poland.

W zeszłorocznym turnieju uczestniczyło około 500 osób z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce wraz z rodzinami. W trakcie imprezy zebrano ponad 100 000 zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek