Jim Morrison wciąż żyje, a obcy istnieją
Niektórzy wierzą, że Jim Morrison żyje i ukrywa się na bezludnej wyspie, inni uważają, że Ziemię odwiedzają kosmici, jeszcze inni, że dready robi się z kurzu. Jest też grupa, która sądzi, że marihuana jest nieszkodliwa. Bohater spotu kampanii jest sceptyczny wobec wszystkich tych opinii.
Młody człowiek z filmu żyje w rytmie dużego miasta, lubi się spotykać z przyjaciółmi, poszukuje ciągle nowych doznań i zależy mu na kontakcie z rówieśnikami. Jednak nie ulega żadnym wpływom zewnętrznym, gdyż sam potrafi dokonać wyborów.
Przygotowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego kampania ma wpłynąć na świadome podejmowanie decyzji, wzmocnienie asertywności oraz dojrzałe reagowanie na depenalizację przepisów i ewentualne zmiany w prawie przez młodzież. Poprzez realizację kampanii do odbiorców mają dotrzeć fakty dotyczące marihuany lub haszyszu oraz ubocznych skutków ich zażywania.
Cechą młodych ludzi od zawsze jest dążenie do niezależności wobec świata autorytetów. Dlatego wszelkie przekazy nakazujący określone zachowania czy postawy zawsze spotkają się z ich zdecydowanym sprzeciwem. Kreacją tego spotu, jak również całej kampanii, staramy się przedstawić młodzieży możliwość dokonania samodzielnego wyboru i zachęcić ich do zdobycia rzetelnej wiedzy o tzw. „miękkich narkotykach” – mówi Jan Prószyński, Strategy & Communications Manager w Fabryce Komunikacji Społecznej (wykonawca kampanii).
Spoty kampanii będą promowane w okresie czerwca i lipca w kinach na terenie Polski oraz za pomocą kanałów Youtube.com i vimeo. Do komunikacji kampanii włączono także Facebook (https://www.facebook.com/naiwni).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce