Od września tego roku we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour, w ramach współpracy z Migam.org, głusi i słabosłyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do tabletów ze słuchawkami, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego.
Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.com, w godzinach: od poniedziałku do soboty od 7.30 do 20.00, w niedzielę zaś od 9.00 do 21.00.
Firma Carrefour jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce stworzyła wraz z Polskim Związkiem Głuchych projekt zatrudnienia osób niepełnosprawnych na stanowiskach kasowych. Firma współpracuje również ze Stowarzyszeniem Niepełnosprawni dla Środowiska EKON, zatrudniając osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Obecnie dla Carrefour pracuje prawie 600 osób niepełnosprawnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy