Od września tego roku we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour, w ramach współpracy z Migam.org, głusi i słabosłyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do tabletów ze słuchawkami, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego.
Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.com, w godzinach: od poniedziałku do soboty od 7.30 do 20.00, w niedzielę zaś od 9.00 do 21.00.
Firma Carrefour jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce stworzyła wraz z Polskim Związkiem Głuchych projekt zatrudnienia osób niepełnosprawnych na stanowiskach kasowych. Firma współpracuje również ze Stowarzyszeniem Niepełnosprawni dla Środowiska EKON, zatrudniając osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Obecnie dla Carrefour pracuje prawie 600 osób niepełnosprawnych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”