Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 10.02.2015
Język, który rozumieją wszyscy
Z Indii, Białorusi, Nigerii czy Polski – bohaterowie spotu wspólnie się zgodzili co do tego, że język miłości to jedyny język, który rozumieją wszyscy. Zachęcają też do przekazania 1% podatku na działalność Hospicjum Cordis i działającego przy nim Śląskiego Dziecięcgo Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach. Placówki otaczają opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka.
Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy. Hospicjum Dziecięce organizują także letnie i zimowe kolonie dla chorych i osieroconych dzieci.
Nazwa kampanii:
Podaruj nam 1% Twojego dobra Hospicjum Cordis POMOC BEZ GRANIC
Czas:
2015.2.1 - 2015.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Hospicjum Cordis, Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach
Media:
Spoty w kinach studyjnych, billboardy, plakaty
Wykonawca:
Społeczne Towarzystwo Hospicjum Cordis
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy