Głowa niemowlęcia leżącego na sianie otoczona jest tęczową aureolą, a hasło głosi "It’s Christmas. Time for Jesus to come out" (Święta. Czas, by Jezus się ukazał/ujawnił się; gra słów – to come out oznacza m.in. "ukazać się" ale także "ujawnić publicznie swoją homoseksualną orientację"). Billboard jest kolejną odsłoną świątecznej kampanii anglikańskiego kościoła St. Matthew-in-the-City w Auckland w Nowej Zelandii.
Wielebny Glynn Cardy tłumaczy, że billboard ma być przyczynkiem do dyskusji o człowieczeństwie Chrystusa i zadania sobie pytania, czy jego orientacja seksualna miałaby jakiekolwiek znaczenie dla osób wierzących. Kościół St. Matthew-in-the-City informuje, że osoby homoseksualne są mile widziane w jego progach.
W ubiegłym roku na billboardzie przed kościołem przedstawiono Matkę Boską, wpatrującą się z przerażeniem w test ciążowy. Po kilku dniach część plakatu, na której znajdował się test ciążowy, została wycięta nożyczkami przez przedstawiciela Catholic Action Group.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju