Głowa niemowlęcia leżącego na sianie otoczona jest tęczową aureolą, a hasło głosi "It’s Christmas. Time for Jesus to come out" (Święta. Czas, by Jezus się ukazał/ujawnił się; gra słów – to come out oznacza m.in. "ukazać się" ale także "ujawnić publicznie swoją homoseksualną orientację"). Billboard jest kolejną odsłoną świątecznej kampanii anglikańskiego kościoła St. Matthew-in-the-City w Auckland w Nowej Zelandii.
Wielebny Glynn Cardy tłumaczy, że billboard ma być przyczynkiem do dyskusji o człowieczeństwie Chrystusa i zadania sobie pytania, czy jego orientacja seksualna miałaby jakiekolwiek znaczenie dla osób wierzących. Kościół St. Matthew-in-the-City informuje, że osoby homoseksualne są mile widziane w jego progach.
W ubiegłym roku na billboardzie przed kościołem przedstawiono Matkę Boską, wpatrującą się z przerażeniem w test ciążowy. Po kilku dniach część plakatu, na której znajdował się test ciążowy, została wycięta nożyczkami przez przedstawiciela Catholic Action Group.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

