Co łączy bank, papier oraz … jeże? Dobra wola. LUKAS Bank rozpoczął kampanię „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże”. Każdy klient firmy, który zmieni sposób przekazywania informacji o koncie z wyciągu papierowego na elektroniczny – wesprze Polskie Stowarzyszenie Ochrony Jeży „Nasze Jeże”. Połowę zaoszczędzonych środków bank przekaże organizacji.
Jeże – poza sympatią, jaką wzbudzają, związaną z wizerunkiem „nosicieli jabłek”, odgrywają istotną rolę w środowisku. Przyczyniają się m.in. do redukcji szkodników – owadów pustoszących pola oraz lasy. Jednocześnie – wraz z rozwojem cywilizacji – płacą wysoką cenę, ginąc masowo pod kołami samochodów, rozszarpywane przez bezpańskie psy, czy też w wyniku zatruć pokarmowych, spowodowanych konsumpcją skażonych pestycydami owadów.
Kampania Lukas Banku potrwa do 31 lipca b.r. Dotyczy posiadaczy kart kredytowych: Gold, Visa Silver, FURORA oraz Maxima PLUS. Klienci instytucji otrzymają informacje o akcji na wyciągach oraz na banerach umieszczonych na stronach www firmy. Aby zmienić formę wyciągu z papierowego na elektroniczny, należy przyjść do placówki banku lub zadzwonić na LUKASlinię.
Akcje proekologiczne prowadzone w LUKAS Banku wspierane są hasłem „LUKAS Bank w trosce o zielony świat”.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów