Bełkotliwe "jestm trzewy nogę jecahć!" zamroczonego alkoholem kierowcy, deklarującego gotowość do jazdy, ma w kampanii "Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!" uczulić na problem prowadzenia po alkoholu. Billboardowe i citylightowe reklamy odwołują się graficznie do wpływu tej substancji na funkcjonowanie kierowców.
Autorami projektów są Jacek Miś (billboard) i Monika Prus (citylight) – laureaci konkursu skierowanego do studentów szkół plastycznych i innych środowisk związanych ze sztuką. Konkurs organizowała warszawska Akademia Sztuk Pięknych i agencja Adah Advertising.
Kampanii firmy POLNORD patronują: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Stołeczna Policji, Ministerstwo Infrastruktury oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi