W tegorocznej 13. edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły w kategorii „Reklama społeczna” nagrodzono następujące agencje:
Złoty Orzeł:
Dla agencji Sparing Communication Group za kampanię „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” realizowaną dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Wyróżnienie:
Dla agencji Kolman Advertising za kampanię „Rówieśnicy” realizowaną dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi.
Nominacja:
Dla agencji Orangeblue za kampanię „Zerwijmy łańcuchy” realizowaną dla magazynu „Mój pies”
Grand Prix Festiwalu otrzymała agencja Just za kampanię „Autorytety” dla Grupy Żywiec.
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły jest najstarszą w Polsce imprezą tego typu. Od 1998 roku, Złote Orły wyróżniają i promują najlepsze polskie reklamy oraz ich twórców.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie
-
28.08.2023
Pełnometrażowy komiks „42 dni” o przemysłowym chowie kurczaków