────── 19.04.2016
„Jest to taki proces, jakbyśmy szybko hodowali ludzi”
Magda Gessler zaczyna od opowieści o faszerowanych jajkach, a potem wyjaśnia, skąd bierze się mocna skorupka, niezbędna w tym daniu. Kury z wolnego wybiegu żyją zdrowiej i szczęśliwiej w porównaniu z kurami hodowanymi w systemie klatkowym, który znana restauratorka porównuje do wykorzystywania ludzi. Podkreśla, że jajka od kur z wolnego wybiegu są zdrowsze dla konsumentów.
Gessler wspiera Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęcając do podpisania deklaracji o niekupowaniu jaj "trójek". Petycję można podpisać na stronie jakonetoznosza.pl. Kampanię popiera także publicysta i krytyk kulinarny Robert Makłowicz, który wystąpił w innym filmie promującym akcję, zawierającym także nagrania z polskich ferm.
Nazwa kampanii:
Jak One To Znoszą?
Czas:
2016.3.9
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Otwarte Klatki
Media:
Internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie Otwarte Klatki
Adresaci:
Konsumenci, osoby kupujące jajka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom