Jeśli do pracy to tylko na rowerze
Podróż do pracy to dla wielu osób jedyny moment w ciągu dnia, w którym mogą zrobić coś dla siebie. Organizacja B2W (Bike to Work) przekonuje, że najlepiej spędzić go na rowerze. Jazda na rowerze sprzyja bowiem podnoszeniu kondycji, ograniczeniu produkcji spalin, pozwala uniknąć korków i dotrzeć do biura na czas. Jeździć można przez całe życie.
W spocie indonezyjskiej kampanii „Cycle of life“ ręka trzymająca czarny flamaster rysuje kolejne etapy podróży rowerem – start, jazdę pod górkę, deszcz, a w końcu metę. Twórcy scenariusza spotu porównują je z etapami ludzkiego życia, o czym przekonują komentarze do obrazków. Jazda na rowerze to coś tak samo naturalnego jak życie.
Celem akcji jest zachęcenie odbiorców, a zwłaszcza tych przemieszczających się do pracy, do codzienego korzystania z alternatywnego środka transportu jakim jest rower. W Indonezji pojazdy te stają sie coraz bardziej popularne, jednak brakuje infrastruktury niezbędnej do poruszania się na nich – ścieżek rowerowych, parkingów, a także środków komunikacji publicznej przystosowanych do przewożenia rowerzystów.
Zarówno kampania „Cycle of life“ jak również cała działalność B2W są skierowane na popularyzację jazdy na rowerze, a co za tym idzie, skłonienie władz do zainwestowania w rozwój potrzebnej infrastruktury.
B2W działa w Indonezji od siedmiu lat. Oprócz realizacji prorowerowych kampanii społecznych, organizuje kolejne edycje Masy Krytycznej oraz sprzedaje akcesoria przydatne dla cyklistów.
K Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach