logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Najlepsze akcje obywatelskie 2012 - głosowanie Czytelników

4 / 12
  

Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupą docelową są kierowcy 18 – 50 przekraczający dozwoloną prędkość. Według danych statystycznych, na które powołuje się autor, 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość, a nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków. Kampania składa się z dwóch zdjęć – kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, a pęd powietrza deformuje twarze. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem, kiedy działają na nie zbyt duże siły. Kampania autorstwa Konrada Sieronia nie była nigdzie publikowana. Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek