Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupą docelową są kierowcy 18 – 50 przekraczający dozwoloną prędkość. Według danych statystycznych, na które powołuje się autor, 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość, a nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków. Kampania składa się z dwóch zdjęć – kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, a pęd powietrza deformuje twarze. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem, kiedy działają na nie zbyt duże siły. Kampania autorstwa Konrada Sieronia nie była nigdzie publikowana. Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

