logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Najlepsze akcje obywatelskie 2012 - głosowanie Czytelników

Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupą docelową są kierowcy 18 – 50 przekraczający dozwoloną prędkość. Według danych statystycznych, na które powołuje się autor, 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość, a nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków. Kampania składa się z dwóch zdjęć – kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, a pęd powietrza deformuje twarze. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem, kiedy działają na nie zbyt duże siły. Kampania autorstwa Konrada Sieronia nie była nigdzie publikowana. Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.








CZYTAJ TEŻ:


  • 07.11.2025

    Stare Telefony Działają Cuda


  • 03.11.2025

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych


  • 23.10.2025

    Tiszert. T-Search


  • 23.10.2025

    Ciche sygnały


  • 22.10.2025

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie


  • 22.10.2025

    Holokaust, powtórz


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek