4 / 12
Celem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupą docelową są kierowcy 18 – 50 przekraczający dozwoloną prędkość. Według danych statystycznych, na które powołuje się autor, 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość, a nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków. Kampania składa się z dwóch zdjęć – kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, a pęd powietrza deformuje twarze. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem, kiedy działają na nie zbyt duże siły. Kampania autorstwa Konrada Sieronia nie była nigdzie publikowana. Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz