────── 26.03.2013
Jeden z 38 milionów
Prawdopodobnie najtrudniejsza gra w Internecie – tak reklamowana jest strona, na której internauci mogą zmierzyć się z zadaniem znalezienia jednej z 38 milionów osób, dysponując wyłącznie jej rysopisem.
Po dłuższym czasie poszukiwań użytkownikowi strony najtrudniejszezadanie.pl wyświetla się komunikat od Fundacji ITAKA: Trudno znaleźć jedną osobę wśród tysięcy innych ludzi, prawda? My zajmujemy się tym na co dzień. Wspomóż fundację ITAKA – przekaż nam swój 1% podatku. Chętni mogą kontynuować poszukiwania – zadanie udało się do tej pory wykonać kilkudziesięciu osobom.
Za kampanię odpowiadają agencje BBDO i Proximity Poland.
Nazwa kampanii:
Najtrudniejsze zadanie
Czas:
2013.3.22 - 2013.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja ITAKA
Media:
Internet
Wykonawca:
BBDO, Proximity Poland
Adresaci:
Internauci, podatnicy
Hasło kampani:
Prawdopodobnie najtrudniejsza gra w Internecie
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”