logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  11.03.2011

Jeden procent to dużo czy mało?

Your browser does not support the video tag.


Dzisiaj, z udziałem Elżbiety Zającówny, rusza kampania Fundacji POLSAT i telewizji POLSAT pod hasłem „Twój 1% ma wielką wartość!”. Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy podatnika o możliwości przekazania 1% swojego podatku na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego, a także poinformowanie, że mechanizm przekazania 1% podatku jest bardzo prosty. Wystarczy obliczyć swój 1% podatku, wybrać organizację i jej numer KRS wpisać w zeznanie podatkowe.

Z każdym rokiem coraz więcej organizacji pożytku publicznego zwraca się z prośbą do telewizji POLSAT o bezpłatne udostępnienie czasu antenowego w celu promowania idei przekazywania 1% dla konkretnej organizacji. Trudno wybrać jedną organizację nie uwzględniając innych. W tym roku Fundacja POLSAT razem z Telewizją POLSAT postanowiły przygotować kampanię, która ma zachęcić widzów do przekazywania 1% podatku na rzecz wybranej przez widza organizacji pożytku publicznego.

Fundacja POLSAT, która swoją pomoc kieruje do chorych dzieci i ich rodziców, może zbierać 1% podatku dochodowego na swoje działania statutowe, ale jako lider wśród fundacji korporacyjnych chce wesprzeć sektor organizacji pozarządowych, dla którego 1% podatku jest ważny, może wiele zmienić i pomóc wybranej organizacji pożytku publicznego realizować swoje programy. – Dostrzegając innych i ich potrzeby dajemy dowód na to, że potrafimy żyć w społeczeństwie, a to przecież wielka wartość – powiedziała Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji POLSAT. (Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 14.137 małych pacjentów i wsparła finansowo 1055 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 154,5 mln złotych. Fundusze na prowadzenie działalności pochodzą z ogólnopolskich kampanii, darowizn, dotacji wielu firm i osób prywatnych.)

Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Play, TV4 i Superstacji w okresie marzec – kwiecień 2011 roku.

Aktualny wykaz organizacji pożytku publicznego znajduje się na stronie Departamentu Pożytku Publicznego MPiPS www.pozytek.gov.pl oraz na stronie www.baza.ngo.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Twój 1% ma wielką wartość!
Czas:
2011.3.11 - 2011.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja POLSAT, Telewizja POLSAT
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Telewizja POLSAT
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Nie rezygnuj z możliwości przekazania swojego 1% podatku.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek