Jeden procent jednym gestem
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz swoich podopiecznych – osieroconych i opuszczonych dzieci. Kampanię wspiera ambasadorka Stowarzyszenia – Natalia Kukulska, która przekaże swój 1% na rzecz organizacji.
Stowarzyszenie pomaga 1250 dzieciom. W Polsce jest jeszcze 80 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Celem Stowarzyszenia jest zapewnienie im dzieciństwa w Rodzinach SOS i przygotowanie do samodzielnego życia.
Strategię oraz kreację kampanii przygotowała pro bono agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a pozyskiwaniem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania promocyjne kampanii "Wystarczy jeden gest, by podarować dzieciom dom" SOS Wiosek Dziecięcych obejmą: prasę, radio, telewizję, outdoor, internet, kina oraz bezpośrednią wysyłkę do darczyńców. Ze strony www.wioskisos.org można pobrać również program PITY 2012, który ułatwi rozliczenie z fiskusem. Patronem medialnym akcji zostało Radio Plus. Kampania informacyjna potrwa do końca kwietnia.
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki