logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jeden procent jednym gestem
18.01.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Jeden procent jednym gestem

Your browser does not support the video tag.


Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz swoich podopiecznych – osieroconych i opuszczonych dzieci. Kampanię wspiera ambasadorka Stowarzyszenia  –  Natalia Kukulska, która przekaże swój 1% na rzecz organizacji.

Stowarzyszenie pomaga 1250 dzieciom. W Polsce jest jeszcze 80 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Celem Stowarzyszenia jest zapewnienie im dzieciństwa w Rodzinach SOS i przygotowanie do samodzielnego życia.

Strategię oraz kreację kampanii przygotowała pro bono agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a pozyskiwaniem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania promocyjne kampanii "Wystarczy jeden gest, by podarować dzieciom dom" SOS Wiosek Dziecięcych obejmą: prasę, radio, telewizję, outdoor, internet, kina oraz bezpośrednią wysyłkę do darczyńców. Ze strony www.wioskisos.org można pobrać również program PITY 2012, który ułatwi rozliczenie z fiskusem. Patronem medialnym akcji zostało Radio Plus. Kampania informacyjna potrwa do końca kwietnia.



Nazwa kampanii:
Wystarczy jeden gest, by podarować dzieciom dom
Czas:
2012.1.16 - 2012.4.30
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Prasa, radio, telewizja, outdoor, internet, kino
Wykonawca:
Saatchi&Saatchi
Adresaci:
Podatnicy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek