Kampania prawdziwie minimalistyczna. Biała plansza, a na niej pojedyncze słowa. Do widza należy decyzja, czy wyłączy dyktaturę, aby mogła pojawić się wolność, zatrzyma smutek, na korzyść szczęścia. Czasami jedno kliknięcie wystarczy, aby oddać głos w istotnej sprawie – zachęcają twórcy kampanii „Close the annotation” („Zamknij komentarz”).
Spot jest dziełem Shachara Aylona, przygotowanym dla Save the Children w ramach akcji YouTube Cannes Young Lions Ad Contest. Akcja ma na celu zachęcenie jak największą ilość internautów do podpisania petycji, która apeluje do rządów o zwiększenie ilości pracowników służby zdrowia w rejonach najbiedniejszych i najbardziej potrzebujących.
A.Stachowska
Nazwa kampanii:
Close the Annotation
Czas:
2011.5.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Save the Children
Media:
Internet
Wykonawca:
Shachar Aylon
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
A single clik can help change the world. Help us save millions of mothers and their children by signing an online petition, Save the Children. (Pojedyncze kliknięcie może pomóc zmienić świat. Pomóż nam ocalić miliony matek i ich dzieci podpisując petycję online. Ocalić Dzieci).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów