logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  06.10.2009

Jazda bez głowy na dwa sposoby

Your browser does not support the video tag.


Polskie kampanie społeczne, idąc śladem zagranicznych, apelują do kierowców i pasażerów by nie prowadzić samochodu pod wpływem narkotyków. Bagatelizowana, w stosunku do alkoholu, używka okazuje się być równie niebezpieczna.

W lipcu br. australijska Komisja ds. Wypadków (Transport Accident Commission) prowadziła kampanię pod hasłem „If you drive on drugs you’re out of your mind” autorstwa agencji Grey. W podobnym czasie w Polsce rozpoczęła się kampania „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii i agencji Martis. Tematyka i przekaz takie same, a koncepcje na wykonanie już zupełnie inne, co inspiruje do porównań. Australijska wersja pokazuje, że liczy się pomysł, a nie duży budżet czy kładzenie nacisku na słowo klucz „branie”. Zaskoczenie w finale wzmacnia siłę przyswojenia przekazu.

Szanując inteligencję naszych Czytelników, rezygnujemy z łopatologii, a porównanie wrażeń i siły oddziaływania płynących z obu reklam pozostawiamy ze spokojem ducha ich indywidualnej ocenie.

Redakcja kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 02.11.2022

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek