…ale przyrzeka, że już więcej tego nie zrobi. Gdy żona wysłała go po słoik, znalazł w piwnicy szczeniaka zaplątanego w kabel od "starej" – czyli wiertarki, z której już nie korzysta. Zyskał przyjaciela, jednak obiecał sobie, że elektrośmieci będzie od teraz oddawał do punktu recyklingu.
Kampania, utrzymana w tabloidowej stylistyce, została przygotowana na zlecenie producenta elektronarzędzi, firmy Makita. Na stronie akcji można zobaczyć inne newsy, przygotowane w podobny sposób. Prowadzony jest też konkurs na tabloidowe historie.
Poprzednią kampanię firmy na rzecz recyklingu, prowadzoną pod hasłem "Historia mężczyzny, który kochał swój sprzęt" można zobaczyć tutaj. Więcej informacji znajduje się na stronie kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów