…ale przyrzeka, że już więcej tego nie zrobi. Gdy żona wysłała go po słoik, znalazł w piwnicy szczeniaka zaplątanego w kabel od "starej" – czyli wiertarki, z której już nie korzysta. Zyskał przyjaciela, jednak obiecał sobie, że elektrośmieci będzie od teraz oddawał do punktu recyklingu.
Kampania, utrzymana w tabloidowej stylistyce, została przygotowana na zlecenie producenta elektronarzędzi, firmy Makita. Na stronie akcji można zobaczyć inne newsy, przygotowane w podobny sposób. Prowadzony jest też konkurs na tabloidowe historie.
Poprzednią kampanię firmy na rzecz recyklingu, prowadzoną pod hasłem "Historia mężczyzny, który kochał swój sprzęt" można zobaczyć tutaj. Więcej informacji znajduje się na stronie kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób