…ale przyrzeka, że już więcej tego nie zrobi. Gdy żona wysłała go po słoik, znalazł w piwnicy szczeniaka zaplątanego w kabel od "starej" – czyli wiertarki, z której już nie korzysta. Zyskał przyjaciela, jednak obiecał sobie, że elektrośmieci będzie od teraz oddawał do punktu recyklingu.
Kampania, utrzymana w tabloidowej stylistyce, została przygotowana na zlecenie producenta elektronarzędzi, firmy Makita. Na stronie akcji można zobaczyć inne newsy, przygotowane w podobny sposób. Prowadzony jest też konkurs na tabloidowe historie.
Poprzednią kampanię firmy na rzecz recyklingu, prowadzoną pod hasłem "Historia mężczyzny, który kochał swój sprzęt" można zobaczyć tutaj. Więcej informacji znajduje się na stronie kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku