logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Inne
   ──────  24.09.2013

Jan Paweł II papieżem dialogu



Pod hasłem "Jan Paweł II – Papież Dialogu" przebiegają obchody XIII Dnia Papieskiego, które odbędą się 13 października – w niedzielę poprzedzającą rocznicę wyboru Karola Wojtyły na papieża.

Fundacja Świętego Mikołaja wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną promującą to wydarzenie. Głównym celem akcji jest rozpowszechnianie myśli papieża w nawiązaniu do hasła tegorocznej kampanii. Wydarzeniu towarzyszyć będzie zbiórka funduszy na rzecz programu stypendialnego Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia”.

Główne obchody zaplanowane są na 12 i 13 października w Warszawie. W ramach Dnia Papieskiego odbędą się różne wydarzenia lokalne: koncerty, happeningi, konkursy i panele dyskusyjne. 

Program stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 7250 (koszt 2,46 zł z VAT) lub wpłacając środki na konto Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia”. Szczegółowe informacje o programie można uzyskać na stronie www.dzielo.pl.

Pomocą w ramach programu stypendialnego objętych jest 2500 młodych osób z całej Polski. Wsparcie przeznaczone jest dla uczniów, którzy osiągają wysokie wyniki w nauce – średnią ocen na poziomie minimum 4,8 – a przy tym pochodzą z miejscowości do 20 tys. mieszkańców i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej. Stypendium podzielono na dwa pakiety – socjalny i naukowy – odpowiadające codziennym wydatkom uczniów. Za pieniądze z pakietu socjalnego stypendyści mogą opłacić koszty dojazdu do szkoły, zakwaterowanie w bursie czy zakup odzieży. Z kolei pakiet naukowy może zostać przeznaczony na zakup książek, opłaty za Internet bądź dodatkowe lekcje.

Fundacja Dzieło Nowego Tysiąclecia powstała w 2000 roku jako organizacja, której działalność ma upamiętniać pontyfikat Jana Pawła II przez szerzenie jego nauczania i wspieranie określonych przedsięwzięć społecznych, głównie w dziedzinie edukacji i kultury. Fundacja organizuje Dzień Papieski, przyznaje nagrody TOTUS, prowadzi program stypendialny dla młodzieży w wieku szkolnym, organizuje też Konkurs Akademicki w którym nagrodą jest indeks na studia dziennikarskie.

Fundacja Świętego Mikołaja od jedenastu lat organizuje społeczne i kulturalne kampanie reklamowe. Jedną z najważniejszych akcji organizacji są stypendia św. Mikołaja – celem projektu jest zbiórka pieniędzy na stypendia dla zdolnych uczniów, których sytuacja finansowa uniemożliwia dalszą edukację, rozwijanie talentów i umiejętności.

Kampanię, poprzez pozyskiwanie powierzchni reklamowej, wspiera bezpłatnie dom mediowy Starcom.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Jan Paweł II - Papież Dialogu
Czas:
2013.9.24 - 2013.10.13
Tematy:
Inne
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia”
Media:
Billboardy, radio, telewizja, siatki reklamowe, citylighty, reklamy na autobusach, plakaty w parafiach oraz komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja, Wojciech Gawryła, Przemysław Jaworski, TVP
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, ogół społeczeństwa





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek