logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  18.11.2013

Jaki człowiek, takie serce



Dzień z życia niejednego serca to problemy z tytoniowym dymem, siedzącym trybem życia, nadmiarem soli i słodyczy oraz używkami. Taki los gotuje sercu jego właściciel.

Obraz opatrzony hasłem: „Your heart is whatever you let inside” („Twoje serce jest tym, czym je napełniasz”) jest przedmiotem brazylijskiej kampanii promującej Światowy Dzień Zdrowia. Jak co roku, w dniu 7 kwietnia w ramach tego święta, Światowa Organizacja Zdrowia podnosi jeden z palących, zdrowotnych problemów. W tym roku uwaga całego świata koncentrowała się na poważnym zagrożeniu, jakim jest nadciśnienie tętnicze.

Nadciśnienie tętnicze można uznać za jedną z chorób cywilizacyjnych XXI wieku, gdyż na schorzenie to cierpi ponad jedna trzecia dorosłych z całego świata. Za ten stan w dużej mierze odpowiada niezdrowy tryb życia: zła dieta, brak ruchu czy stres. Co więcej, osoby cierpiące na nadciśnienie są narażone na śmiertelne ataki serca, udary mózgu czy wyniszczającą i przewlekłą niewydolność serca i choroby nerek. Brzmi więc bardzo groźnie, pozostaje zatem pytanie, co można robić, by zminimalizować ryzyko nabawienia się tej choroby. Organizatorzy kampanii odpowiadają, że kluczowe znaczenie ma profilaktyka.

W wspomnianym plakacie promocyjnym postawiono na prostotę i dosłowność. Plakat nie tylko informuje o problemie, ale dobitnie i wyraźnie pokazuje, jakie zachowania nie służą sercu i należałoby je wyeliminować z codziennej rutyny.

Małgorzata Osowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Your heart is whatever you let inside
Czas:
2013.3.27 - 2013.4.27
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
World Health Organisation
Media:
Plakat
Wykonawca:
RAF Communicaçao (Natal)
Adresaci:
Osoby prowadzące niezdrowy tryb życia





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek