logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.03.2015

#JakDziewczyna z Always

Your browser does not support the video tag.


Z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet, Always, marka produktów ochrony kobiecej, zaprezentowała nowy film zatytułowany „Always #JakDziewczyna – Silniejsze Razem”. Firma ma na celu wspieranie dziewcząt w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie oraz podkreślanie, że określenie „jak dziewczyna” powinno oznaczać coś pozytywnego.

Rozpoczęta w czerwcu 2014 roku kampania Always #JakDziewczyna miała rzucić nowe światło na moc powszechnie używanego zwrotu „jak dziewczyna” – często wykorzystywanego w negatywnym kontekście, a mogącego mieć znaczący wpływ na  poczucie pewności siebie dziewcząt. Viralowy film #JakDziewczyna (do obejrzenia tutaj) został wyświetlony ponad 85 milionów razy w 150 krajach i udostępniony przez więcej niż 1.5 miliona ludzi z całego świata.

Przeprowadzone przed startem kampanii Always badania wykazały, że tylko 19% dziewczyn w wieku 16-24 miało pozytywne skojarzenia ze zwrotem „jak dziewczyna”. W odniesieniu do prowadzonej przez Always w Stanach Zjednoczonych II Fali Badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie, po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 76% uczestniczek badania zadeklarowało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet.

Badanie Always pokazało także wpływ kampanii na postawę mężczyzn. Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 2 na 3 mężczyzn przyznało, że sformułowanie „jak dziewczyna” może być obraźliwe i stwierdziło, że przestanie go używać, albo pomyśli dwa razy, zanim ponownie go użyje.

Always od 30 lat prowadzi dla dziewcząt programy edukacyjne dotyczące dojrzewania
i każdego roku dociera do prawie 20 milionów nastolatek na całym świecie. W czasie tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet marka zachęca do zrobienia zdjęcia, nakręcenia filmu lub napisania wiadomości używając hashtagu #JakDziewczyna.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek