Ulotkę w kształcie sadzonego jajka wraz z pytaniem „Czy jadłeś dziś jajko na śniadanie?” serwowały przez tydzień restauracje i bary w Dhace, stolicy Bangladeszu. Były one elementem ambientowej kampanii, która stanowiła zaproszenie do wzięcia udziału w tegorocznym ogólnoświatowym marszu "Koniec z Głodem", który odbył się 7 czerwca.
W świetle danych przytoczonych przez twórców kampanii, około 20 milionów dzieci w Bangladeszu cierpi z powodu głodu. Każdy uczestnik dzięki swojemu udziałowi w marszu umożliwiał zapewnienie pożywienia dla tych dzieci. Celem kampanii było także rozbudzenie społecznej świadomości na temat głodu wśród dzieci.
Zorganizowany w tym roku przez Światowy Program Żywnościowy marsz "Koniec z Głodem" odbył się w przeszło 80 miejscach świata – między innymi w Warszawie.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem