logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Jacy są wolontariusze Citi Handlowy
25.02.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Jacy są wolontariusze Citi Handlowy



Badanie przeprowadzone wśród uczestników Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy pokazuje, że 62% ankietowanych regularnie podejmuje działania wolontariackie, biorąc udział w akcjach dobroczynnych średnio 3,41 razy w roku. Rekordziści udzielają się w wolontariacie około 15 razy rocznie. 73% ankietowanych przed przystąpieniem do Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy nie podejmowało żadnych działań społecznych.

Uczestnicy badania Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy deklarują, że wolontariat wzmacnia umiejętności społeczne i osobiste (71%), dla 68% wiąże się on z poznawaniem ludzi ze środowisk, którym udziela się pomocy, natomiast 44% twierdzi, że umożliwia im rozwijanie kompetencji zawodowych.

Z przeprowadzonej przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy analizy wynika, że 71% wolontariuszy najchętniej angażuje się w prace fizyczne. 94% ankietowanych najchętniej pomaga dzieciom. Często wybieranym odbiorcą pomocy jest również młodzież (54%) oraz społeczności lokalne (40%). 90% ankietowanych wolontariuszy Citi Handlowy przekazuje na działania organizacji pozarządowych 1% swojego podatku, 62% z nich oddaje potrzebującym żywność i odzież, 39% wspiera akcje medialne wysyłając smsy, a 27% oddaje krew.

W ciągu 8 lat funkcjonowania Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy wolontariusze zaangażowali się w prace na rzecz innych ponad 12 tys. razy – realizując 1066 projektów przepracowali łącznie ponad 76 600 godzin.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek