Badanie przeprowadzone wśród uczestników Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy pokazuje, że 62% ankietowanych regularnie podejmuje działania wolontariackie, biorąc udział w akcjach dobroczynnych średnio 3,41 razy w roku. Rekordziści udzielają się w wolontariacie około 15 razy rocznie. 73% ankietowanych przed przystąpieniem do Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy nie podejmowało żadnych działań społecznych.
Uczestnicy badania Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy deklarują, że wolontariat wzmacnia umiejętności społeczne i osobiste (71%), dla 68% wiąże się on z poznawaniem ludzi ze środowisk, którym udziela się pomocy, natomiast 44% twierdzi, że umożliwia im rozwijanie kompetencji zawodowych.
Z przeprowadzonej przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy analizy wynika, że 71% wolontariuszy najchętniej angażuje się w prace fizyczne. 94% ankietowanych najchętniej pomaga dzieciom. Często wybieranym odbiorcą pomocy jest również młodzież (54%) oraz społeczności lokalne (40%). 90% ankietowanych wolontariuszy Citi Handlowy przekazuje na działania organizacji pozarządowych 1% swojego podatku, 62% z nich oddaje potrzebującym żywność i odzież, 39% wspiera akcje medialne wysyłając smsy, a 27% oddaje krew.
W ciągu 8 lat funkcjonowania Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy wolontariusze zaangażowali się w prace na rzecz innych ponad 12 tys. razy – realizując 1066 projektów przepracowali łącznie ponad 76 600 godzin.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

