Badanie przeprowadzone wśród uczestników Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy pokazuje, że 62% ankietowanych regularnie podejmuje działania wolontariackie, biorąc udział w akcjach dobroczynnych średnio 3,41 razy w roku. Rekordziści udzielają się w wolontariacie około 15 razy rocznie. 73% ankietowanych przed przystąpieniem do Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy nie podejmowało żadnych działań społecznych.
Uczestnicy badania Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy deklarują, że wolontariat wzmacnia umiejętności społeczne i osobiste (71%), dla 68% wiąże się on z poznawaniem ludzi ze środowisk, którym udziela się pomocy, natomiast 44% twierdzi, że umożliwia im rozwijanie kompetencji zawodowych.
Z przeprowadzonej przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy analizy wynika, że 71% wolontariuszy najchętniej angażuje się w prace fizyczne. 94% ankietowanych najchętniej pomaga dzieciom. Często wybieranym odbiorcą pomocy jest również młodzież (54%) oraz społeczności lokalne (40%). 90% ankietowanych wolontariuszy Citi Handlowy przekazuje na działania organizacji pozarządowych 1% swojego podatku, 62% z nich oddaje potrzebującym żywność i odzież, 39% wspiera akcje medialne wysyłając smsy, a 27% oddaje krew.
W ciągu 8 lat funkcjonowania Programu Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy wolontariusze zaangażowali się w prace na rzecz innych ponad 12 tys. razy – realizując 1066 projektów przepracowali łącznie ponad 76 600 godzin.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany