logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ja, Woda – trwa kampania ukazująca rolę wody w życiu człowieka
12.03.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Ja, Woda – trwa kampania ukazująca rolę wody w życiu człowieka



Woda to życie. Niestety, często o tym zapominamy. Zmienić ma to kampania społeczna zrealizowana na zamówienie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie i pokazująca, jak istotną rolę w życiu każdego człowieka odgrywa woda: jest niezbędna dla ludzi i środowiska, ale potrafi też pokazać swoje groźne oblicze. A do gospodarowania jej zasobami należy podchodzić, ostrożnie, racjonalnie i kompleksowo.

W ramach kampanii powstały dwa spoty filmowe (każdy w wersji 30 sekundowej przeznaczonej do emisji w tv oraz 60 sekundowej przeznaczonej do Internetu), spot radiowy oraz artykuły sponsorowane i infografiki.

Niebawem powstanie również cykl programów edukacyjnych „WOW, czyli wiedza o wodzie”, w których w ciekawy i przystępny sposób zostaną przybliżone widzom zagadnienia związane z gospodarką wodną, zużyciem wody, a nawet… konsekwencjami wypoczynku nad polskim morzem.

Kampania ma również za zadanie zwiększyć wiedzę na temat działalności Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie (PGWWP), którego misją jest ochrona Polaków przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie naszymi zasobami wodnymi i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń.

Autorami scenariusza są Agata Zimny i Cezary Zieliński (Fabryka Komunikacji Społecznej), spot wyreżyserowała Iwona Bielecka. Produkcja: Propeller Film.

woda Fabryka Komunikacji Społecznej Ekologia i środowisko film spot Ja


Nazwa kampanii:
Ja, Woda
Czas:
2021.3.9 - 2021.3.22
Nadawca:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Media:
film
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej, Propeller Film
Adresaci:
wszyscy mieszkańcy Polski





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek