Trwa drugi etap charytatywno – edukacyjnej kampanii marki Irving „Zobacz Niewidomych”, w ramach której przygotowano specjalne kalendarze na rok 2010 z nakładkami Braille’a, które mają zwrócić uwagę i uwrażliwić na codzienne problemy osób niewidomych i słabowidzących. Liczbę niewidomych w Polsce szacuje się na 100 tysięcy. Na świecie jest ich ok. 37 milionów. Akcja popularyzuję ideę znakowania opakowań produktów spożywczych alfabetem Braille’a.
Kalendarz będzie dystrybuowany do specjalistycznych szkół i organizacji działających na rzecz osób niewidomych, które zostaną wskazane przez internautów. Organizację można wybrać z listy zamieszczonej na stronie www. irvingtea.com, można też zgłosić własną – posiadającą status organizacji pożytku publicznego, która działa na rzecz osób niewidomych. Na zgłoszenia organizatorzy czekają pod adresem zobacz.niewidomych@irvingtea.com do 15 stycznia 2010r.
Kalendarze trafią również na internetowe aukcje charytatywne m.in. na allegro.pl oraz onet.pl., a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne.
Na stronie marki Irving trwa także konkurs fotograficzno-plastyczny „Świat bez barier”. Tematyką zdjęć lub własnoręcznie wykonanych prac powinny być miejsca, sytuacje i emocje wspólne dla wszystkich, bez względu na to, jakimi zmysłami są odbierane. Autorzy najciekawszych prac otrzymają kalendarze.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie