Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły odpowiednio opowiedzieć o symptomach, co uniemożliwiało często właściwą diagnozę i podjęcie leczenia. Z lingwistyczną odsieczą ruszyła agencja Leo Burnett sponsorowana przez markę Always. Z pomocą socjologów, lingwistów, lekarzy i miejscowych kobiet wymyślono i dopisano do słownika brakujące słowa. Kameralny projekt społeczny, któremu nie sposób odmówić uroku i… Grand Prix w kategorii Health. Grand Prix Health: Intimate Words, Always, Leo Burnett
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

