Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły odpowiednio opowiedzieć o symptomach, co uniemożliwiało często właściwą diagnozę i podjęcie leczenia. Z lingwistyczną odsieczą ruszyła agencja Leo Burnett sponsorowana przez markę Always. Z pomocą socjologów, lingwistów, lekarzy i miejscowych kobiet wymyślono i dopisano do słownika brakujące słowa. Kameralny projekt społeczny, któremu nie sposób odmówić uroku i… Grand Prix w kategorii Health. Grand Prix Health: Intimate Words, Always, Leo Burnett
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym