logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.10.2013

INEA i gracze dla Ziemka



Wielkopolski operator telekomunikacyjny INEA wesprze podopiecznego fundacji „Potrafię pomóc”.

Rok temu, ponad 1200 poznaniaków wzięło udział w pierwszej edycji INEA SpotHunter. Gra łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Chętni ściągają aplikacje, logują się do gry i wyposażeni w smartfony ruszają na poszukiwania nagród ukrytych na poznańskich ulicach. Nieistotny jest sposób poruszania się czy liczba osób w grupie. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest posiadanie
smartfona lub tabletu, wyposażonych w system operacyjny iOS lub Android i dostęp do internetu. Do zabawy można wykorzystać również sieć hotspotów INEA w Poznaniu – są w nie wyposażone wszystkie pojazdy komunikacji miejskiej MPK. Gracz, który zakończy rozgrywkę, znajdując się w posiadaniu wirtualnej nagrody, staje się jego realnym właścicielem. Właśnie ruszyła druga edycja gry. W tym roku, firma INEA za każdego uczestnika, który weźmie udział w SpotHunterze przekaże 1 zł na rzecz Ziemka Dawidziaka, podopiecznego fundacji „Potrafię pomóc”.

Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów AppStore lub Google Play. Gracze widzą na ekranie urządzenia mobilnego mapkę z miejscami ukrycia
nagród oraz bieżącą lokalizację innych uczestników gry. Ich zadaniem jest pobranie nagród ze wskazanych miejsc i dotarcie z nimi do strefy zrzutu zaznaczonej na mapie lub, jak w przypadku nagród głównych – utrzymanie ich do końca aktywności nagrody w grze. Każdy z graczy, który znajdzie się w odległości mniejszej niż 50 metrów od posiadanej przez użytkownika nagrody może dokonać jej zdalnego przejęcia. Nagród nie można wynieść poza obszar zaznaczony na mapie gry.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek