Heyah – marka telefonii komórkowej – prowadzi w internecie akcję „Zbierz się z nami na zwierzaki”. Za każdego nowego fana Heyah na Facebooku schronisko dla zwierząt w Bydgoszczy otrzyma 1zł. Organizatorzy deklarują gotowość przekazania placówce 100.000 zł jeżeli zbierze się 118.000 fanów oraz kontynuowania akcji, jeśli odzew będzie duży. W momencie startu akcji przyjęto, że fanów jest 18.000 i zaczęto liczyć każdego nowego fana. Do 7 czerwca udało się zebrać 6.000 zł.
Schronisko dla zwierząt z Bydgoszczy zostało komisyjnie wylosowane spośród schronisk dla zwierząt z całego kraju, które spełniały określone kryteria oraz odpowiedziały na pytanie w sprawie współpracy. Przekazane środki zostaną wydane na poprawę warunków bytowych i leki dla podopiecznych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary