Heyah – marka telefonii komórkowej – prowadzi w internecie akcję „Zbierz się z nami na zwierzaki”. Za każdego nowego fana Heyah na Facebooku schronisko dla zwierząt w Bydgoszczy otrzyma 1zł. Organizatorzy deklarują gotowość przekazania placówce 100.000 zł jeżeli zbierze się 118.000 fanów oraz kontynuowania akcji, jeśli odzew będzie duży. W momencie startu akcji przyjęto, że fanów jest 18.000 i zaczęto liczyć każdego nowego fana. Do 7 czerwca udało się zebrać 6.000 zł.
Schronisko dla zwierząt z Bydgoszczy zostało komisyjnie wylosowane spośród schronisk dla zwierząt z całego kraju, które spełniały określone kryteria oraz odpowiedziały na pytanie w sprawie współpracy. Przekazane środki zostaną wydane na poprawę warunków bytowych i leki dla podopiecznych.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

