logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.05.2010

Ikea, Żywiec i Skandia są najlepsze dla mam



25 maja w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zostały wręczone statuetki w konkursie „Mama w pracy”” organizowanym po raz 3. przez Fundację Świętego Mikołaja, dziennik Rzeczpospolita oraz Millward Brown SMG/KRC.

Do udziału w konkursie zgłosiło się 118 firm (83 duże oraz 24 małe), do których rozesłana została specjalna internetowa anonimowa ankieta badająca postawy pracodawców wobec pracownic-matek oraz udogodnienia na jakie mogą one liczyć w miejscu zatrudnienia. W badaniach wzięły udział 3.574 kobiety.

Firmami najbardziej przyjaznymi mamom okazały się: Ikea, Żywiec Zdrój S.A., Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. (duże firmy) oraz Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim (małe firmy).

Jakie udogodnienia wystarczy wprowadzić w firmie, żeby zdobyć uznanie pracujących mam i komisji konkursowej?
– dodatkowy płatny urlop po urodzeniu dziecka trwający 30 dni (dla pracowników zatrudnionych minimum 18 miesięcy) – do wykorzystania również przez tatę /Ikea Group/
– dofinansowanie do wyjazdów wakacyjnych i podręczników dla dzieci w wieku szkolnym (dla osób w trudnej sytuacji materialnej) /Ikea Group/
– pokrycie kosztów porodu w szpitalu rekomendowanym przez Medicover /Żywiec Zdrój S.A./
– przez 2 miesiące po powrocie z urlopu macierzyńskiego skrócony czas pracy do 6 h na dobę /Żywiec Zdrój S.A./
– możliwość pracy z domu /Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A./
– maratony rowerowe, możliwość wyjazdów z dziećmi /Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A./
– możliwość spotykania się z dziećmi w Akademii Malucha BAJKLANDII /Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim/
– pierwszeństwo w ustalaniu urlopu /Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim/.

Z ankiet przeprowadzonych w ramach konkursu wynika, że 83,5% respondentek uważa, że kobiety w ciąży w ich miejscu pracy traktowane są życzliwie przez przełożonych. Ankietowane, wracając po urlopie macierzyńskim i wychowawczym do pracy, mają możliwość m.in.: przerw na karminie dziecka (69,3%), pracy na ½ lub ¾ etatu (46,8%), ustalenia ruchomych godzin pracy (46,3%).

O kampanii „Mama w pracy” można poczytać tu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek