logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > IKEA wspiera urządzanie mediacji
06.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

IKEA wspiera urządzanie mediacji



Aby zwiększyć dostęp do bezpłatnych mediacji rodzinnych prowadzonych przez Komitet Ochrony Praw Dziecka dla mieszkańców Warszawy, 5 października rozpoczęła się publiczna zbiórka pieniędzy w sklepach IKEA Janki oraz IKEA Targówek. Akcja potrwa do 30 października.

IKEA jako firma szwedzka ceni prawa dziecka i poszanowanie godności ludzkiej, a kraj z którego pochodzi jest prekursorem w dziedzinie zakazu bicia dzieci.

Akcję wspierają wolontariusze – uczniowie Gimnazjum i Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie oraz stażyści i wolontariusze Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Wszyscy zbierający pieniądze do zaplombowanych puszek, oznakowani będą imiennymi identyfikatorami z logo KOPD.

W procesie mediacji rolą mediatora jest dbałość o dobro dziecka, o znalezienie takich rozwiązań, które będą w optymalnym stopniu zabezpieczały jego interesy, bezpośrednio poprzez zapisy dotyczące dzieci oraz pośrednio poprzez minimalizowanie nieporozumień pomiędzy rodzicami.

Magdalena Stachowiak, Szef Zespołu Projektów i PR KOPD: – Pomagamy dzieciom, rodzicom, opiekunom już 28 lat. W akcji z myślą o dzieciach bardzo liczymy na wrażliwość i hojność ludzi. Dzięki mediacji chronimy dzieci, gdyż skonfliktowane strony uczą się rozwiązywania problemów w postawie dialogu. Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, bez których zbiórka nie mogłaby się odbyć: firmie IKEA za umożliwienie nam przeprowadzenia zbiórki na terenie swoich sklepów oraz wolontariuszom zaangażowanym w naszą akcję.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek