logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > IKEA w konkursie promującym odpowiedzialny biznes
18.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

IKEA w konkursie promującym odpowiedzialny biznes



IKEA Retail znalazła się wśród krajowych finalistów edycji 2012/13 konkursu European Business Awards i reprezentuje polski biznes w kategorii Zrównoważony Rozwój (The Millicom Award for Environmental & Corporate Sustainability). Organizatorzy konkursu, mającego na celu promowanie firm, które odnoszą sukcesy łącząc innowacyjność z odpowiedzialnym funkcjonowaniem w otoczeniu, wprowadzili możliwość publicznego głosowania on-line. Każdy może obejrzeć prezentacje uczestników w postaci nagrań video zamieszczonych na stronie www.businessawardseurope.com i oddać głos na swojego kandydata. Publiczne głosowanie rozpoczęło się 6 września i potrwa do 17 października 2012 roku. Firma, której prezentacja otrzyma najwięcej głosów w danym kraju, zostanie zakwalifikowana do kolejnej rundy konkursu.

W konkursie European Business Awards IKEA Retail prezentuje swoje rozwiązania – zarówno produkty, jak i praktyczne informacje oraz porady dla klientów – służące codziennemu życiu w domu w sposób przyjazny dla środowiska. Wśród ekoproduktów IKEA znajduje się np. energooszczędne oświetlenie LED oraz wybór rozwiązań do domowej segregacji odpadów, przechowywania żywności czy łatwego ocieplania lub schładzania pomieszczeń. Polacy mogą się z nimi zapoznać w „zielonych wnętrzach”, które powstają w wybranych sklepach IKEA (obecnie w Katowicach,Krakowie i Poznaniu). Działania firmy obejmują też inwestycje w energię odnawialną czy system zagospodarowania odpadów w sklepach. Nagranie IKEA można obejrzeć na stronie www konkursu.

Oprócz publicznego głosowania, prezentacje poszczególnych firm będzie oceniało jury złożone z ekspertów, które nadaje tytuł Mistrza Krajowego. W każdym kraju tytuł ten zostanie przyznany od 5 do 20 firmom. Lista zwycięzców tego etapu zostanie ogłoszona w listopadzie 2012 roku. W okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku firmy te będą ponownie oceniane przez jury złożone z przedstawicieli europejskiego biznesu, profesorów akademickich oraz przedsiębiorców. Wybiorą oni 110 organizacji, które zostaną nagrodzone tytułem Ruban d’Honneur. Zwycięzcy konkursu European Business Awards 2012/13 zostaną przedstawieni podczas uroczystej gali w kwietniu 2013 roku.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek