logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > IKEA w konkursie promującym odpowiedzialny biznes
18.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

IKEA w konkursie promującym odpowiedzialny biznes



IKEA Retail znalazła się wśród krajowych finalistów edycji 2012/13 konkursu European Business Awards i reprezentuje polski biznes w kategorii Zrównoważony Rozwój (The Millicom Award for Environmental & Corporate Sustainability). Organizatorzy konkursu, mającego na celu promowanie firm, które odnoszą sukcesy łącząc innowacyjność z odpowiedzialnym funkcjonowaniem w otoczeniu, wprowadzili możliwość publicznego głosowania on-line. Każdy może obejrzeć prezentacje uczestników w postaci nagrań video zamieszczonych na stronie www.businessawardseurope.com i oddać głos na swojego kandydata. Publiczne głosowanie rozpoczęło się 6 września i potrwa do 17 października 2012 roku. Firma, której prezentacja otrzyma najwięcej głosów w danym kraju, zostanie zakwalifikowana do kolejnej rundy konkursu.

W konkursie European Business Awards IKEA Retail prezentuje swoje rozwiązania – zarówno produkty, jak i praktyczne informacje oraz porady dla klientów – służące codziennemu życiu w domu w sposób przyjazny dla środowiska. Wśród ekoproduktów IKEA znajduje się np. energooszczędne oświetlenie LED oraz wybór rozwiązań do domowej segregacji odpadów, przechowywania żywności czy łatwego ocieplania lub schładzania pomieszczeń. Polacy mogą się z nimi zapoznać w „zielonych wnętrzach”, które powstają w wybranych sklepach IKEA (obecnie w Katowicach,Krakowie i Poznaniu). Działania firmy obejmują też inwestycje w energię odnawialną czy system zagospodarowania odpadów w sklepach. Nagranie IKEA można obejrzeć na stronie www konkursu.

Oprócz publicznego głosowania, prezentacje poszczególnych firm będzie oceniało jury złożone z ekspertów, które nadaje tytuł Mistrza Krajowego. W każdym kraju tytuł ten zostanie przyznany od 5 do 20 firmom. Lista zwycięzców tego etapu zostanie ogłoszona w listopadzie 2012 roku. W okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku firmy te będą ponownie oceniane przez jury złożone z przedstawicieli europejskiego biznesu, profesorów akademickich oraz przedsiębiorców. Wybiorą oni 110 organizacji, które zostaną nagrodzone tytułem Ruban d’Honneur. Zwycięzcy konkursu European Business Awards 2012/13 zostaną przedstawieni podczas uroczystej gali w kwietniu 2013 roku.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek