logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > IKEA ufunduje 180 stypendiów
06.09.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

IKEA ufunduje 180 stypendiów



IKEA przeznaczy 360 tys. zł na 180 rocznych stypendiów w ramach programu „Na Rodzinę Można Liczyć” organizowanego wspólnie z Fundacją Świętego Mikołaja. 

Za każde okazanie karty klubu IKEA FAMILY podczas zakupów dokonywanych w trakcie trwania kampanii, firma przekazuje 50 groszy na fundusz stypendialny. W ciągu miesięcznej akcji klubowicze okazali w trakcie zakupów swoje karty ponad 716 tys. razy.

Program trwa od 2012 roku, a dzięki wszystkim pięciu edycjom zebrano fundusze na 729 stypendiów dla uczniów z blisko 200 szkół. Co roku wsparcie otrzymują zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie, których sytuacja finansowa nie pozwala na rozwijanie pasji i zainteresowań.

Najczęściej – 98 555 razy – po karty IKEA FAMILY sięgali klienci sklepu IKEA Targówek w Warszawie. Kolejne miejsca na podium zajęły sklepy w Gdańsku i w Poznaniu, gdzie klienci okazali swoje karty łącznie blisko 190 tys. razy. Zebrano o 60 tys. złotych więcej niż w roku szkolnym 2015/2016.

Szkoły, które chciały wziąć udział w programie stypendialnym mogły zgłaszać się za pośrednictwem formularza online do 4 września 2016 r.Tegoroczni stypendyści otrzymają – oprócz środków na rozwijanie swoich talentów – granty na realizację autorskich projektów społecznych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek