IKEA i UNICEF prowadzą konkurs na spot „1 euro to majątek”
IKEA i UNICEF zainaugurowały konkurs polegający na nakręceniu filmu do kampanii społecznej „1 euro to majątek” (długość filmu 30”-45”, przeznaczenie: internet). Kampania wspiera globalny projekt IKEA Foundation i UNICEF umożliwiający dzieciom z najbiedniejszych regionów świata dostęp do edukacji. Nagroda w wysokości 8000 zł (brutto) i zostanie przyznana autorowi najbardziej kreatywnej wizji. Forma wykonania spotu jest dowolna.
Termin nadsyłania filmów mija 23 października br.
W Jury konkursu zasiadają: Jacek Poniedziałek, Mikołaj Komar, Katarzyna Kalicińska, Katarzyna Dragović,Nono Dragović, oraz przedstawiciele IKEA i UNICEF.
Kampania „1 euro to majątek” polega na przekazywaniu przez IKEA 1 euro z każdej sprzedanej pluszowej zabawki w sklepach IKEA w czasie trwania akcji (listopad-grudzień) na projekty Save the Children i UNICEF (w Polsce wyłącznie UNICEF). Od swojego początku, w 2003 roku, kampania wsparła kwotą ponad 35 milionów euro około 90 projektów w niemal 40 krajach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy