logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > III edycja konkursu dla ekoodpowiedzialnych
31.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

III edycja konkursu dla ekoodpowiedzialnych



Od 2011 roku firma ABRYS, właściciel portalu Ecomanager.pl, organizuje konkurs, w którym oceniane są inicjatywy przedsiębiorstw z sektora przemysłu, minimalizujące wpływ wytwarzanych produktów na środowisko. Wśród uczestników poprzednich edycji znaleźli się m.in. Danone, ZEW Niedzica, Carlsberg Polska, Unilever, Mazowiecka Spółka Gazownictwa oraz PKN Orlen i LOTOS – zwycięzcy poprzednich edycji.

W konkursie ocenie podlegają działania podejmowane przez przedsiębiorstwa w roku poprzedzającym daną edycję. W tegorocznej, trzeciej edycji wyłonione będą najbardziej ekoodpowiedzialne firmy w roku 2012. Znany jest pełny skład Kapituły konkursowej, w której – oprócz przedstawicieli organizatora – weszli reprezentanci resortu ochrony środowiska i organizacji pozarządowych: przewodniczący Kapituły Michał Kiełsznia – Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska; Agata Stafiej-Bartosik – Menadżer Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialności, PwC; Jerzy Majchrzak – Departament Innowacji i Przemysłu, Ministerstwo Gospodarki; Robert Pochyluk – Prezes Stowarzyszenia Polskie Forum ISO 14001; dr hab. inż. Jan Bartłomiej Skowronek – Dyrektor Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych; Dominika Kulczyk-Lubomirska – Vice President, CEO Fundacja Green Cross Poland; Mieczysław Broniszewski – szef Biura Ochrony Środowiska, Grupa LOTOS; Agnieszka Gajek – menedżerka Programu Partnerstwa, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Jacek Mizak – Dyrektor Departamentu Zrównoważonego Rozwoju, Ministerstwo Środowiska oraz Emilia Konopka – Zastępca Pełnomocnika ds. Zarządzania Środowiskowego, Ministerstwo Środowiska.

Do udziału w konkursie można zgłosić się do 9 września – formularz zgłoszeniowy jest do pobrania ze strony www.ecomanager.pl oraz www.abrys.pl. Wraz z formularzem dostępny jest Regulamin konkursu oraz dodatek „Ekoodpowiedzialni w biznesie”. Laureaci zostaną nagrodzeni podczas Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON, który w tym roku odbędzie się w dniach 7-8 października.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek