ICP Group stworzyła otwarty program CSR pod nazwą Go4help. Będzie on co roku obejmował swoim działaniem inny obszar społecznej odpowiedzialności. Na 2012 wybrano udział w kampanii na rzecz walki z bezdomnością zwierząt. Przy okazji Dni SGGW wspierano działania wolontariuszy prowadzących akcję adopcyjną w schronisku w Celestynowie.
ICP Group przez kilka lat angażowała swoich klientów w projekty „Give instead of take„, podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie. Najczęściej beneficjentami są potrzebujące dzieci w Polsce, ale były wśród nich także np. ofiary tsunami z Tajlandii, którym Michelin Polska w ramach programu CSR podarował rowery, czy uczniowie goańskiej szkoły, który dostały wyprawki przywiezione z Polski przez Generali Życie. ICP Group prowadziło także akcje z HDI Gerling pomocy naturalnemu środowisku na Kostaryce czy z Aspecta Życie wspierało szpital dla zwierząt w RPA.
By usystematyzować te działania, powstał ramowy program Go4help, który co roku będzie się koncentrował na wybranym problemie. Dla programu Go4help opracowano osobny logotyp oraz dedykowaną stronę internetową, na której zamieszczane będą informacje o realizacjach i kolejnych etapach, a także o partnerach wpierających akcję. Tym samym Go4Help będzie wzmacniał wizerunek nie tylko ICP Group i jego marek, ale także swych klientów i współpracowników.
Pierwsza edycja programu dedykowana jest udziałowi w społecznych kampaniach na rzecz walki z bezdomnością zwierząt. Inauguracja nastąpiła w maju podczas Dni SGGW na warszawskim Ursynowie. ICP Group zaaranżowało specjalne stoisko Go4help, na którym osoby rozważające adopcje psa bądź też kota mogli odnaleźć swego przyszłego pupila przeglądając przygotowaną bazę zwierząt. Ponadto ekipa behawiorystów i trenerów doradzała obecnym lub potencjalnym opiekunom, jak żywić i pielęgnować zwierzę oraz zrozumieć jego zachowania i potrzeby.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

