logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > IBM przekazuje komputery dla szkół i przedszkoli
30.04.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

IBM przekazuje komputery dla szkół i przedszkoli



W ramach programu IBM KidSmart, firma IBM od dwunastu lat nieodpłatnie przekazuje w Polsce centra komputerowe YoungLearner wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem edukacyjnym dla dzieci w wieku 3-6 lat placówkom prowadzącym nauczanie początkowe i przedszkolne. W tym roku programem objęto ponad 100 nowych placówek przedszkolnych w województwach pomorskim, śląskim i dolnośląskim.

Zestaw obejmuje komputer w kolorowej, bezpiecznej dla dzieci obudowie oraz oprogramowanie edukacyjne. Oprogramowanie IBM KidSmart ma wspierać program nauczania początkowego w zakresie podstaw matematyki, języka angielskiego oraz logicznego myślenia, a ponadto, poprzez wprowadzenie elementów nowości i zabawy, urozmaicać zdobywanie nowych umiejętności.

Przy współpracy z Urzędami Marszałkowskimi oraz gminami od początku trwania programu IBM przekazał sprzęt ponad 1000 placówkom w całym kraju, w szczególności usytuowanym w małych miejscowościach z biedniejszych zakątków Polski. Wraz z Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli przeszkolono ponad 1000 nauczycieli z przedszkoli, do których trafił sprzęt.

W celu popularyzacji programu firma IBM stworzyła osobny serwis internetowy mu poświęcony, dostępny pod adresem www.kidsmartearlylearning.org. Serwis stworzono z myślą o rodzicach i wychowawcach dzieci w wieku przedszkolnym. Można w nim znaleźć odpowiedzi na pytania, a także rady i sugestie wspierające proces edukacji przedszkolnej za pomocą nowoczesnych technologii w najbliższym otoczeniu dziecka, czyli zarówno w przedszkolu, jak i w domu. Serwis jest dostępny w kilku językach: polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, chińskim oraz japońskim.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek