Junior Brand Manager dostarczył niesamowitej radości całej branży reklamowej, za co należy w tym podsumowaniu serdecznie podziękować. Fanpage od kwietnia 2012 szybko zapełniał się charakterystycznymi memami z korporacyjno-biurowo-stockową panią i podpisem, świadczącym o niekompetencji reprezentowanej przez niektórych junior brand menagerów. Choć bardzo często są one inspirowane autentycznymi mailami i rozmowami na linii agencja reklamowa – klient, to czasami aż trudno w to uwierzyć. „Proszę zmniejszyć to zdjęcie o 100%”, „Aktor z twarzy ma wyglądać jak dentysta z Warszawy”, „Posty na naszym fanpage’u mają być pisane naszą czcionką” – to tylko mała próbka. Zemsta branży reklamowej jest okrutna.
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne