Pijani kierowcy dmuchają w alkomaty, a w tle słychać ponure, tubalne dźwięki. Tak właśnie brzmi "Anthem of shame" (Hymn wstydu). Okrywa on hańbą swoich wykonawców.
Przekaz spotu autorstwa agencji Lg2 jest klarowny – niezastosowanie się do polecenia zawartego w haśle: "If you drink, never drive" (Jeśli piłeś, nigdy nie prowadź) ma przykre konsekwencje. Przyłapany na "podwójnym gazie", poza skutkami formalnoprawnymi, naraża się dodatkowo na głębokie upokorzenie.
Kreacja filmowa pt.: "Breathalyzers" (Alkomaty) powstała z inicjatywy The Quebec Auto Insurance Corporation (Publiczna Agencja Ubezpieczeń Samochodowych kanadyjskiej prowincji Quebec).
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku