Pijani kierowcy dmuchają w alkomaty, a w tle słychać ponure, tubalne dźwięki. Tak właśnie brzmi "Anthem of shame" (Hymn wstydu). Okrywa on hańbą swoich wykonawców.
Przekaz spotu autorstwa agencji Lg2 jest klarowny – niezastosowanie się do polecenia zawartego w haśle: "If you drink, never drive" (Jeśli piłeś, nigdy nie prowadź) ma przykre konsekwencje. Przyłapany na "podwójnym gazie", poza skutkami formalnoprawnymi, naraża się dodatkowo na głębokie upokorzenie.
Kreacja filmowa pt.: "Breathalyzers" (Alkomaty) powstała z inicjatywy The Quebec Auto Insurance Corporation (Publiczna Agencja Ubezpieczeń Samochodowych kanadyjskiej prowincji Quebec).
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów