logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Humanitarna antykoncepcja dla zwierząt
08.02.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Humanitarna antykoncepcja dla zwierząt



Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt! rozpoczęła w ramach kampanii Wybierz Miśka kampanię promującą sterylizację zwierząt jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania ich bezdomności.

Kampania ma na celu uświadomienie właścicielom zwierząt, że w ciągu roku pies może spłodzić 50 szczeniąt, a kot 100 kociąt, gdyż nie potrafią kontrolować swojego rozmnażania. Niechciane psy i koty są oddawane do schronisk, porzucane lub zabijane i w ten sposób ludzie pozbywają się problemu. Kampania promuje sterylizację jako najbardziej humanitarną metodę pozbycia się problemu niekontrolowanego rozmnażania poprzez zapobieganie niechcianym narodzinom.

W ramach akcji informacyjnej, sfinansowanej dzięki pomocy Urzędu Stołecznego Miasta Warszawy, przekazano plakaty i ulotki do lecznic weterynaryjnych, sklepów zoologicznych oraz urzędów gmin, umieszczono również plakaty w środkach transportu miejskiego.

Fundacja zamieściła również w internecie informacje na temat sterylizacji oraz innych metod zapobiegania niekontrolowanym narodzinom psów i kotów. Zaprosiła internautów do pomocy w promocji akcji poprzez roznoszenie bezpłatnych ulotek i plakatów w miejscach, w których bywają miłośnicy zwierząt.

Reklamy kampanii autorstwa Scholz & Friends Warszawa zostały nagrodzone statuetką Złotego Orła oraz zdobyły dwa wyróżnienia na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły 2008 w kategorii Reklama Społeczna.
M. Durda



Nazwa kampanii:
Wybierz Miśka
Czas:
2009.2.9 - 2009.3.31
Nadawca:
Fundacja Viva!
Media:
Plakaty, ulotki
Wykonawca:
Scholz & Friends Warszawa
Adresaci:
Mieszkańcy Warszawy - właściciele psów i kotów
Hasło kampani:
Potrafisz ją / go uświadomić?





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek