Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt! rozpoczęła w ramach kampanii Wybierz Miśka kampanię promującą sterylizację zwierząt jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania ich bezdomności.
Kampania ma na celu uświadomienie właścicielom zwierząt, że w ciągu roku pies może spłodzić 50 szczeniąt, a kot 100 kociąt, gdyż nie potrafią kontrolować swojego rozmnażania. Niechciane psy i koty są oddawane do schronisk, porzucane lub zabijane i w ten sposób ludzie pozbywają się problemu. Kampania promuje sterylizację jako najbardziej humanitarną metodę pozbycia się problemu niekontrolowanego rozmnażania poprzez zapobieganie niechcianym narodzinom.
W ramach akcji informacyjnej, sfinansowanej dzięki pomocy Urzędu Stołecznego Miasta Warszawy, przekazano plakaty i ulotki do lecznic weterynaryjnych, sklepów zoologicznych oraz urzędów gmin, umieszczono również plakaty w środkach transportu miejskiego.
Fundacja zamieściła również w internecie informacje na temat sterylizacji oraz innych metod zapobiegania niekontrolowanym narodzinom psów i kotów. Zaprosiła internautów do pomocy w promocji akcji poprzez roznoszenie bezpłatnych ulotek i plakatów w miejscach, w których bywają miłośnicy zwierząt.
Reklamy kampanii autorstwa Scholz & Friends Warszawa zostały nagrodzone statuetką Złotego Orła oraz zdobyły dwa wyróżnienia na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły 2008 w kategorii Reklama Społeczna.
M. Durda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy