Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt! rozpoczęła w ramach kampanii Wybierz Miśka kampanię promującą sterylizację zwierząt jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania ich bezdomności.
Kampania ma na celu uświadomienie właścicielom zwierząt, że w ciągu roku pies może spłodzić 50 szczeniąt, a kot 100 kociąt, gdyż nie potrafią kontrolować swojego rozmnażania. Niechciane psy i koty są oddawane do schronisk, porzucane lub zabijane i w ten sposób ludzie pozbywają się problemu. Kampania promuje sterylizację jako najbardziej humanitarną metodę pozbycia się problemu niekontrolowanego rozmnażania poprzez zapobieganie niechcianym narodzinom.
W ramach akcji informacyjnej, sfinansowanej dzięki pomocy Urzędu Stołecznego Miasta Warszawy, przekazano plakaty i ulotki do lecznic weterynaryjnych, sklepów zoologicznych oraz urzędów gmin, umieszczono również plakaty w środkach transportu miejskiego.
Fundacja zamieściła również w internecie informacje na temat sterylizacji oraz innych metod zapobiegania niekontrolowanym narodzinom psów i kotów. Zaprosiła internautów do pomocy w promocji akcji poprzez roznoszenie bezpłatnych ulotek i plakatów w miejscach, w których bywają miłośnicy zwierząt.
Reklamy kampanii autorstwa Scholz & Friends Warszawa zostały nagrodzone statuetką Złotego Orła oraz zdobyły dwa wyróżnienia na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły 2008 w kategorii Reklama Społeczna.
M. Durda
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…