logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.08.2016

Hotele dla pszczół od Carrefour



Carrefour Polska na dachach pięciu budynków w Warszawie, w których znajdują się sklepy sieci, zainstalował schronienia dla pszczół żyjących w miastach. Intencją organizatorów akcji jest pomoc w ochronie pożytecznych owadów. Jest to inicjatywa mająca wpłynąć na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwrócić uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast – chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Akcja organizowana jest w partnerstwie z firmą „Pszczelarz Kozacki”. Patronem inicjatywy został UNEP/GRID Warszawa.

Carrefour prowadzi działania na rzecz przeciwdziałania marnotrawstwu, ochrony klimatu oraz promocji zdrowia. Firma kontynuuje, między innymi, od 2013 roku program „STOP Marnotrawstwu”, którego celem jest przeciwdziałanie marnotrawstwu, w tym marnotrawstwu żywności na każdym poziomie funkcjonowania firmy, a także promowanie tej idei wśród klientów i dostawców. Na rzecz ochrony klimatu Carrefour realizuje w Polsce szereg działań w swoich sklepach, takich jak: wdrożenia energooszczędnych systemów chłodniczych i wymiana oświetlenia na systemy LED w sklepach oraz optymalizacja transportu i logistyki. Jednym z priorytetów firmy w 2016 roku jest także program „Z miłości do Zdrowi””, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz edukację na temat zdrowej diety.

Pszczelarz Kozacki to rodzinna firma produkująca i konfekcjonująca miody, która posiada własne pasieki – łącznie ponad 1000 pni (uli z rodzinami pszczelimi). Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek