Carrefour Polska na dachach pięciu budynków w Warszawie, w których znajdują się sklepy sieci, zainstalował schronienia dla pszczół żyjących w miastach. Intencją organizatorów akcji jest pomoc w ochronie pożytecznych owadów. Jest to inicjatywa mająca wpłynąć na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwrócić uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast – chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Akcja organizowana jest w partnerstwie z firmą „Pszczelarz Kozacki”. Patronem inicjatywy został UNEP/GRID Warszawa.
Carrefour prowadzi działania na rzecz przeciwdziałania marnotrawstwu, ochrony klimatu oraz promocji zdrowia. Firma kontynuuje, między innymi, od 2013 roku program „STOP Marnotrawstwu”, którego celem jest przeciwdziałanie marnotrawstwu, w tym marnotrawstwu żywności na każdym poziomie funkcjonowania firmy, a także promowanie tej idei wśród klientów i dostawców. Na rzecz ochrony klimatu Carrefour realizuje w Polsce szereg działań w swoich sklepach, takich jak: wdrożenia energooszczędnych systemów chłodniczych i wymiana oświetlenia na systemy LED w sklepach oraz optymalizacja transportu i logistyki. Jednym z priorytetów firmy w 2016 roku jest także program „Z miłości do Zdrowi””, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz edukację na temat zdrowej diety.
Pszczelarz Kozacki to rodzinna firma produkująca i konfekcjonująca miody, która posiada własne pasieki – łącznie ponad 1000 pni (uli z rodzinami pszczelimi). Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary