logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > H&M w walce z AIDS
21.12.2007
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

H&M w walce z AIDS



Sieć sklepów odzieżowych H&M zainaugurowała 20 grudnia 2007 roku projekt Fashion Against AIDS wraz z organizacją Designers Against AIDS.

Kolekcja ubrań dla chłopców i dziewcząt jest dystrybowana wśród 650 sklepów H&M w 27 krajach i będzie dostępna od 31 stycznia 2008roku.

Celem akcji jest rozpowszechnienie wśród młodych osób wiedzy o HIV/AIDS, które nadal dotykają wielu ludzi na całym świecie. Wszystkie ubrania (t-shirty, koszulki i bluzy z kapturem) są uszyte z certyfikowanej 100% bawełny ekologicznej i są oznakowane etykietką z nazwiskiem projektanta oraz napisem: „This might be the most important piece of clothing you’ve ever had your hands on.” (To może być najważniejsze z ubrań, jakie kiedykolwiek miałeś w ręku).

Projektantami ubrań są sławne osoby: Timbaland, Rihanna, Scissor Sisters, Katharine Hamnett, Rufus Wainwright, Good Charlotte, Ziggy Marley, Chicks on Speed, Jade Jagger, Henrik Vibskov, The Cardigans i My Chemical Romance. Artyści biorą udział w kampanii nieodpłatnie, a 25% wpływów z kolekcji przeznaczone zostanie na projekty zapobiegające HIV/AIDS na całym świecie. Koordynacją projektu zajmuje się DAA i YouthAIDS.

Margareta van den Bosch, head of design marki H&M, wyjaśnia: „Jest to kolekcja bardzo kolorowa, a każdy jej element stworzono z wielkim zaangażowaniem. Artyści wykreowali bardzo osobiste i stylowe nadruki”

Co 15 sekund osoba w wieku 15-24 lat zostaje zakażona HIV.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek